En iyi ücretsiz Alternatifler Basecamp Web Apps için
Basecamp Web Apps için
- Ücretsiz
- 3.121
- 1
- V0
Her türlü proje için hızlı, verimli yönetim aracı
Raportif Gmail kullanıcıları için kullanışlıdır, çünkü Gmail kullanıyorsanız, kişileriniz hakkında ek bilgi gösterir. Gmail hesabınızı açtığınızda, bir kişiyi tıklayabilir ve o kişinin LinkedIn…
Xero, çevrimiçi muhasebe yazılımıdır. Özellikle küçük işletmeler için tasarlanmış olan hizmet, satış noktası entegrasyonu ve fatura oluşturma gibi birçok ek özellik sunar.
Speechlogger, konuşmacının sözlerinin gerçek zamanlı transkripsiyonlarını sunan bir web uygulamasıdır. Kullanımı yeterince kolaydır. Kullanıcıların tek yapması gereken uygulamadaki mikrofon simgesine tıklayıp konuşmak. Speechlogger, söylenen…
ActiveCollab, şirketlerin proje yönetimini mümkün olduğunca sorunsuz ve basit hale getirmeye yardımcı olan özel bir yazılımdır. Yazılım, şirketlerin kesinlikle iyi kullanabilecekleri araçlarla doludur ve…
Teamwork Projects, bireysel görevler ve daha büyük hedefler için merkezi bir hub etrafında kurulu bir proje yönetimi hizmetidir. Görevler oluşturun, meslektaşlarınızı veya çalışanlarınızı davet…
Zendesk, müşterilere kaliteli destek sağlamanızı ve işletmenizi kolayca yönetmenizi sağlayan bir araçtır. Birden fazla destek kanalında müşterilerinizi takip etmek ve sorularına yardımcı olmak için…
Highrise, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) aracıdır ve potansiyel müşterilerinizi takip etmenize olanak tanıdığı için öne çıkar. Fikir, müşterilerinizle iş yaparken neyi doğru ve yanlış…
Freedcamp, ekiplerin birlikte çalışmasına yardımcı olmak için tasarlanmış ücretsiz bir proje yönetimi hizmetidir. Projeleri planlayın, taslakları paylaşın, yeni dosyalar yükleyin ve tüm önemli belgeleri…
Workfront, tek bir yönetici tarafından birçok proje denetlenebilecek şekilde projelerinizi merkezileştirmenize olanak tanır. Ayrıca takımların daha kolay işbirliği yapmasına izin verir, bu da genellikle…
Podio, bir takımın üyelerinin kolayca iletişim kurmasına ve işlerini paylaşmasına izin veren çevrimiçi bir merkez sağlayan kullanıcı dostu bir yazılımdır. Aynı projede işbirliği yapan…
Redbooth, öncelikle küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanmış proje yönetimi için özel bir yazılımdır. Yazılım, üretkenliği en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olacak özelliklerle…
Freedcamp, ister düğün ister iş projeleri planlamak gibi kişisel görevler için olsun, birden fazla kişinin çabalarını koordine etmeye yönelik ücretsiz bir organizasyon uygulamasıdır. Kullanıcılar…
Onehub, işletmeler için kurulan bir bulut hesabı sunar. Dosyalarınızı izin kontrolleri ve çevrimiçi güvenlikle güvende tutmanıza izin verir ve kimin neyi göreceğini belirlemenize olanak…
Zoho Projects, özellikle proje yönetimi için tasarlanmış özel bir yazılımdır. Yazılım, aynı proje üzerinde çalışan kişilerin aynı binada olmasalar bile işbirliği yapmasını kolaylaştıran kullanışlı…
Pipedrive, müşterilerinizi düzenlemenize, üretkenliği artırmanıza ve satışları artırmanıza yardımcı olan bir satış yönetim aracıdır. Kullanışlı bir dizi özellik, Pipedrive'ın ilk temasından anlaşmayı kapatmaya kadar…
Microsoft Teams, ofis dışında çalışan iş arkadaşlarının kolayca bağlanmalarına ve işi yapmak için ihtiyaç duydukları dosyaları, yazılımları ve diğer öğeleri paylaşmalarına olanak tanıyan özel…
GitLab, yazılım projenizi ilk fikirden yayınlamaya ve yayınlandıktan sonra izlemeye kadar yönetmenize ve geliştirmenize olanak tanır. Yararlı bir topluluktan yararlanın ve kaynakları atayarak ve…
Smartsheet, kullanıcıların birbirleriyle sorunsuz bir şekilde işbirliği yapmasını sağlayan özel bir yazılım paketidir. Veriler birden fazla taraf arasında entegre edilebildiğinden, bu uygulama modern iş…